januari 29, 2009

torsdag

jobba jobba jobba 8.30 - 17. p-möte där inräknat. vi var tre pers, men konstigt nog fick vi 3 timmar att gå rätt fort. jupp. nu är man nyäten. mätt. jahapp. nu känns de så jäkla trökigt igen. det är NU man vill ha sin pojkvän hemma, så man bara kan ligga och slappa tillsammans. mysa helt enkelt. men nej! det går ju inte när den där karln är på andra sidan planeten. suck! jag drömmer om nätterna att han bara kommer hem, utan att säga nått så står han bara där en dag. kramar mig och säger att han aldrig ska åka bort sådär igen. men jag är ju en drömmare jag. drömmar är för nybörjare finns det vissa som säger.

längtar till lördag, brudar - då ska vi festa som vi aldrig festat förr. kanske lite överdrivet men ja, vi ska väl ha roligt ialf. det tycker jag.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar