januari 03, 2009

torsdag

patrik och jag pratade om det idag i liften, man saknar Bjursås. och Bjursås ger bara gamla goda minnen. goda barndoms minnen man delat med sina vänner. och Bjursås är även en stor del av minnena av Johnny. älskade johnny. man tänker så ofta hur det skulle varit om du fanns kvar. men orden som räddade oss alla i sorgen och speciellt mina kära vännina. - hade det inte hänt den dagen, där och då. hade det hänt senare. det var inte mening att johnny skulle bli stor. vi må alla sakna honom och alla vilja se honom helst just nu. men han finns där. jag vet det. jag vet.

Jag skulle ge allt för att få dig tillbaka.
Jag vet många andra som känner som jag.
Du finns där, inom oss.
Vi känner stundvis hur du finns kvar.
Tack för dom minnen vi har.
Tack för dom stunder du finns i mina drömmar.

Men av alla tack som finns att säga
Tack för de vackraste ordet av alla
Tack för att du mig syster kalla


underbara älskade du.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar