januari 03, 2009

lördag

idag har varit en lång och trevlig dag. nog för att klockan nu är halv tre på natten och jag är inte det minsta trött. tröttheten som fanns för nån timme sedan har försvunnit!? hoforsbacken har varit en av dagens aktiviteter. sjukt roligt att åka skidor lär jag säga, trots att mina fötter och ben misstycker för stunden. även trevligt att träffa marcus! väldans länge sedan du, men han var sig lik.

skönt med en hel ute-dag. men fy tusan vad man blir trött och duschen därefter var skönare än skönast! sedan var vi ju bjuden hem till fam. Freijd. Mat och gott sällskap. såg även lite JVM. Härligt grabbar! vinst, underbart. Elin och jag skrattade när min käre far med det heta tempramentet skrek till som bara han kan - men dommarjävel, UT MED HAN! jo tro mig. min pappa han kan lätt bli het. nästan så det sprutar eld ut ur öronen på karln. Men det är inte så ofta han blir arg. Ja vi var hos Svennas från klockan 18 - 01.30 ca. nu sitter jag här och ja, är inte trött. men kroppen är sliten och ja, snart kryper jag nog ner under mitt sköna täcke. Först bjuder vi på lite bilder från dagen, fotograf: ELIN FREIJD.





FÖRESTEN! NYHETER NYHETER!
Jag har hittat min röda jacka
Äntligen! Vilken lycka! Den var hemma hos Elin,
lär ha haft med mig den dit i midsommra's.
Skönt att ha dig tillbaka jackan, tur att jag
inte hunnit införskaffat mig en ny!

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar