januari 12, 2009

måndag

jag vill börja med att ursäkta lite av mitt agg från gårdagen. men samtidigt har jag all rätt att vara arg. sådeså! nu sitter jag här nyduschad och nöjd över min dag. klockan är tio över elva och det är väl dags att hoppa i säng. måste se Sex-and-the-City's första avsnitt ever. mums, favoriter i repris big time. sen kanske man ska slå på stort och se en film. natten är ung! jobbar ju trots allt bara 8.30-14 imorn. ingen match.

träningen gick bra idag. faktiskt inte SKAVSÅR! jippy. it's a mirakel. jobbet var bra idag även det. japp. det har varit en bra dag. gårdagen berättades det ju inte så mycket om igår. men en skön dag som avslutades med att kolla på alba-match med braigt sällskap. fick prata av sig lite skit. inte illa. samt se en del snyggt. SE MEN INTE RÖRA, DET FÅR MAN GÖRA. nepp. nu tackar jag för mig.

godnatt
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar