januari 29, 2009

onsdag

bra dag. bra dag som gick fort. jobba - hem - städa - träna. så mycket mer hände inte. wilma och bodil har börjat löpa. gick in på en braig hemsida som jag tidigare tittat på, köpte nya tikskydd åt dem. supersöta, gråa med svarta prickar samt två svarta rosetter. hoppas det går fort med leveransen. vill ha dem nu! mina tjejer kommer bli supercool i dem. bodil gjorde ju illa tassen i söndags, tror jag det var. hon har blivit bättre men det är någe fel. hm. hon haltar fortfarande, nog för att jag vet att hon är lite av en "dramaqueen" men ja. nu tycker jag att det bör bli bättre, visst kan ju vara en stukning, mamma trodde det var något med en tå. jaja. blir de inte bättre snart lär vi åka till farbror djur-doktor.

ännu en dag avklarad.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar