januari 08, 2009

torsdag

ack. tänder, jäklans tänder. eller man snarare ska skylla på tandställningen eller mina gener som gett mig dessa tänder. men äh. sånt är livet. apropå livet, de känns som mitt bara rullar på samtidigt som jag sitter brevid och kollar. kanske inte riktigt så, men en aning i vilket fall. låt mig känna att jag lever? denna dag har jag jobbat, samma lika som igår. fast idag var jag lite mindre trött. lyckades somna runt 1 i vilket fall! vilken lycka.

har varit rätt roligt med ungarna idag också. dom "små liven", städningen är ju en annan sak. men men, sånt som följer med i paketet. imorgon ska jag ännu en gång iväg till den där tand-kollarn. blä. ända till gävle lär jag åka.. suck suck. synd att det hela ska ske en sån dum tid bara. 11.10 ? olyckligt vis. vad har jag mer gjort idag? jadu. färgat håret! blev lite mörkare än jag tänkt mig, men fortfarande brunt. sen har jag förundrats över hur duktig jag är - när det gäller att jag har slutat bita på naglarna (så mycket annat är jag inte duktig på). för idag har jag nämligen målat mina naglar.. det krävs att nämnas. sådär oviktig fakta som det är. så mkt mer som är värt att nämna har icke skett. bestämt en lugn dejt med min vännina jennie lövgren forslund imorgon. skall bli trevligt.

nu skall dessa fingrar få vila en stund. vad sägs som en film?
näe. tråkigt när man är ensam. tråkigt!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar