januari 07, 2009

onsdag

med knappt tre och en halv timmes sömn kröp jag ur sängen. på med kläder, håret upp i knut, bortade tänder och så var man redo. käre mor startade ANDÄRS åt mig. så jag slapp frya ihjäl. så när jag kom ut och skulle köra iväg var han tinad. utmärkt!
mot dagis, bergatrollen och så var det hela igång igen. städa städa, samt busa med söt-ungarna. trivs som fisken i vattnet. fast dagen till ära var ju sjukt jobbig och "paltkoman" efter maten skulle bli ett faktum. men pulkaåkning och bus i snön var helt enkelt toppen över i där på förmiddagen.

klockan 2 lämnade jag dagis och tog mig hemåt. pratade med jennie och vi tog beslut om att vi skulle hitta på något, men dagen rann ur sanden. men vi tar det en annan dag nu i veckan. så får de bli. skönt var det i vilket fall att sova lite sådär runt 5-halv 7. hoppas bara min trötthet återkommer så jag slipper vara vaken natten lång. apropå inget! orättvist att vi inte har någon fjäll-stuga i år. suck, vill så gärna åka. vi brukar ju ha så jäklans roligt! jaja, men sånt är livet. inte fan är det lätt heller. och det blir ju inte som man har tänk sig alla gånger.

och som en viss person skulle sagt
- det går alltid fort i hockey.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar