januari 14, 2009

onsdag

äntligen lite mer snö. men saken är att fotboll på konstgräs samt snö-fall i massor kanske inte är den bästa kombinationen om vi säger så. men snön är alltid välkommen såhär års. jobbat 8.30-14.30. gick väldigt fort! läste i tidningen imorse, kollade in dagens tv-händelser och där står LARS WINNERBÄCK. det ska jag se tänkte jag. phu, glömsk som man är hann man bara skåda slutet. den sköna duschen blev för lång helt enkelt. men vilken man. det är som miss li säger - han har något där över ögonen som säger att han inte är värd detta, men det är han minsan.
så sant som det är sagt.

han skriver orden som alla
på sitt sätt har upplevt.
jag säger bara - lasse lasse!

sjukt trött imorse. skickade sms till erkan som löd - hur kan det vara så jobbigt att kliva upp på morgonen? ge mig helg! han svarade i stilen med att hos honom var det alltid helg och att jag skulle ta mig dit istället. men nej minsan! jag har ett jobb att sköta - sen som alla vet. jag LÄNGTAR HEM för fort. imorgon jobbar jag lääänge. blir trött bara jag tänker på det. sen ska nog jag och sara göra något trevligt. men som sagt det finns ju folk som har det värre, besvärligare arbetstider alltså. så vi skänker en tanke till dessa, som lär vara vaken natten lång. själv tycker jag att sängen är lockande.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar