januari 17, 2009

lördag

klockan är 23.18 det här är ekot. tog en promenad med hundarna på morgonen. vackert ute på sjön lär jag säga. inte allt för kallt heller. dagen har tillbringats mestadels på jernvallen. fick spela två matcher och kan ni tänka er - jag gjorde mål. kanske inte världens snyggaste, men det stod 3-3 och vi vann med 4-3 pga av mitt klumpiga mål. haha fan vad bra jag mår nu. skönt att vinna, de gjorde vi bra brudar!!

har även köpt nya skavsårs-strumpor idag, som anna ljunggren tipsade om - SJUKT BRAIGA! inte ens ont av de nya skorna. vilkn lycka.

nu är man äntligen hemma, nu blir det
film och godnatt för mig. hoppas att syrrans
lag går vidare imorn!
/carolin

1 kommentar:

annalj sa...

satt länge och funderade igår på hur de hade gått med dig och dina fötter,
men ser här till min lycka när jag kommer in och läser att det även finns hopp för dina tår :)
tur att mitt tips hjälpte :)

och de var inget skitmål,de var ett tvättäkta zlatan mål :D kom ihåg de :P

/annalj

Skicka en kommentar