januari 01, 2009

torsdag

ett nytt år är redan påbörjat, här sitter jag med röda kinder av vinterkylan och funderar. promenaden som jag och hundarna mina två tog nyss var underbar. synd bara att ja lämnade kameran hemma. vi gick ner till sjön och ut på isen. guu så fint med solen som sakta går ner. fint var de.

gårdagen var helt okej. firades med vänner. samt familjerna lite tidigare. min käre kusin sofie och jag höll sällskap natten genom och det gjorde vi bra. liksom elin f var med oss vi 12 slaget. en del trevligt folk och en hel del folk som ja inte ens känner igen och inte vill känna igen heller för den delen. men men. inget man behöver nämna mer än så egentligen. förutom att johanna och anna var kvällerns hjärtinnor. johanna för att hon stod ut med sin berusade boyfriend. anna norrback för att hon är så jävla cool. när hon sa
- ja men jag gör de, jag gör de om du vill
jag går fram och säger åt henne att hon är skit ful.
klockrent!

ja idag vad ska man göra när man inte orkar se sig själv i spegeln. inte åka till donken ialf basse, de kan du glömma. skicka pappa/mamma efter pizza senare? mycket möjligt. nej, tillbaka till ledigheten nu. slöa tillräckligt så man kan återgå till arbetet på måndag!

phu. men faktiskt saknar jag dom där ungarna.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar