januari 02, 2009

fredag

som sagt, mycket tid spenderades på sjön idag. underbart väder så jag trivdes. kanske lite kallt men men. så ska det vara! tidigare idag ringde cissi och frågade om jag kunna hämta Alma på dagis. absolut sa jag och vid fyra åkte jag och syrran fram och hämtade gosungen. vi har lekt med Almas nya docka Olivia som mamma vann på ett lotteri, vi har dansat till Rock-kanalen på radio samt massor med annat bus. roligt har vi haft. senare kom cissi och janne för att hämta alma. vi fikade och sen åkte dom hem med en trött Alma Holmgren. Nu ska jag själv ta och se en film.



Äntligen hade Erik skrivit ett blogg-inlägg idag. Så man får veta mer vad han gör. Har ju inget ringa-kort nu. Men ska införskaffa ett sånt igen. Och det där jäkla Voyo eller vad de hette, de funka inte. Konstigt när dom ringer och säger att jag kommer få det inom några dagar. Detta var minst en månad sedan! men men.

Där allt var tyst och stilla som på kort.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar