januari 21, 2009

onsdag

förvirrad, lär tänka efter om det verkligen är onsdag idag? snacka om att man är "off". gick hem ifrån jobbet 1 timme tidigare idag. urk. mår illa hela tiden, varför? ja det går ju magsjukan - MEN DET VILL JAG INTE HA! än så länge har jag klarat mig undan någe värre än illamåendet, men ja. usch, vill inte ens tänka på saken. på tv går nu någon film. som inte verkar vara mycket för världen. nepp. pratade med erik igår. skönt att höra hans röst, konstigt nog "kändes det som igår" och som om han var hemma. men det kan man ju glömma. usch vad jobbigt det var att säga hej då, när vi pratat ut en stund. men bäst var nog att höra, ja verkligen höra de där orden "hörru, vet du en sak. jag älskar dig".

ja och nu är jag inte ensam om att vara ensam, amanda är ju liksom hon karl-lös nu när daniel dragit ner dit även han. usch vilka dumma killar vi har. ja det har vi. nej jag blir bara bitter när jag tänker på det. lite "hur kunna han lämna mig"-arg men samtidigt, hans dröm. visst. men det är fan inte lätt. GRR!
men jag älskas ju honom..

och så blir man sjuk på detta.
underbart att leva, sanna mina ord!
hallelulja. den tackar man för.

nepp.
/ grinig jävel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar