januari 09, 2009

fredag

inte en vanlig dag på jobbet i vilket fall. jobbade 8.30-10, åkte till gävle. tandläkarn. som inte gav mycket. förutom skräck! när man hör borrarna ila ända ifrån sin plats i väntrummet. urk. tandläkarn och jag - inte bra vänner.



i vilket fall stannade jag på Sibylla för att käka lite lunch. sen tillbaka till dagis. runt halv ett var man tillbaka. fortsätta städningen och sen fick man sticka hem lite tidigare. underbart med fredag på dagis, lite barn och man får dagen efter (oftast) sova. nu sitter jag här i vilket fall. har städat toaletten uppe. gått promenad med hundarna tidigare. knäppt lite kort. just nu väntar jag bara på att jennie ska ta sig hit ut till skogen. vi ska kika film och snacka skit. tänk att den tokan åker till NZ om en månad. att allt folk ska ut och fara så värst, själv förstår jag mig inte på sånt. men men, SÅN ÄR JAG!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar