november 27, 2008

torsdag

svart bälte i shopping ! ja man tackar.
fin utmärkelse enligt mig själv, eller vad tycker du?

blev en party-blåsa till helgen. men det får nog bli lördags-blåsan. tror de blir bäst så. sjukt snyggt i vilket fall. disel-tröja, svart tjol och svarta strumpbrallor. utmärkt. och till det köptes en liten svart väska. jo man kan väl säga att jag är nöjd. mina väninnor sära & jempa införskaffade sig även dom någt för helgen. känns bra.

dagen:
- duscha
- tog mig till arbetet
- jobbade 8.30 till 14.
- hem, satte mig i soffan
brevid mor & slöade en stund
- sandviken nästa, hämta jennie
- valbo
- mötte upp sara.
- fikade
- handla handla.
- säga hej då, ses imorn till sara
- köra hem jempa till far sin
- hem till min kära by. ÅKRA

imorn börjar man halv 8. slutar 2. sköönt. kommer hem lite tidigare och kan bege mig ut med hundarna. medans solen fortfarande "skiner"? vi må hoppas på så!
oh, glömde nästan! fick ju en film-rulle på JC när man handlade. min favorit! PS.I Love You,underbart. den skall slås på inom kort. sen somna skönt i min säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar