november 12, 2008

tisdag


urk. vaknade och mådde inte så bra. träningsvärk + skallen som dunkade. men jag tog mig själv till jobbet och det blev rätt jobbig dag där. kände mig inte riktigt frisk och var på dåligt humör.

slutade 13.30 och åkte raka vägen till mormor och morfar, fikade där med dom samt några släktingar. lånade mormors "bullmaskin" och for ner till ICA. köpte saker för att kunna baka - BULLAR. gött. när jag kom hem så vilade jag en stund, gick en promenad med Wilma & Bodil sen började bullbakningen. goda bullar blev det. resten av kvällern kollade jag på några braiga tv-program och jobbade med hemsidan.
träningsvärken satt i hela dagen! så är det när man inte rört på fläsket på åratal (känna det som!) Somnade senare efter många vridningar och funderingar. samt den återkommande huvudvärken.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar