november 13, 2008

torsdag

mådde inge bra imorse. hemma idag igen. inte gjort mycket mer än mått lite illa och haft ont i skallen. helt slut, men på eftermiddagen började jag må bättre och vid 3 så följde jag med cissi som rese-sällskap till sala för att åka till en häst-doktor med GASTON. fasiken, förvånad att jag inte var rädd. stod brevid hästen, höll handen mot hans sida när han gick ur transporten och höll i hans grimma när gubben och cissi skulle kolla foten på honom. jag som brukar vara så rädd! men Gaston är ju snäll han. har efter hemkosten klockan halv 8 typ - inte gjort mkt. hjälp mamma klippa Aron. annars inte mkt. kollat tv och svettas, fy sjutton vad varmt de är på mitt rum!

imorgon blir det jobb. sen ska jag nog dra in till sandviken - kolla efter vinterjacka och köpa sånt där kort så jag kan ringa till "mannen i mitt liv" och prata med honom för första gången på nästan 2 veckor. hoppas jag hittar en bra jacka även. är i behov eftersom jag tappat bort min förra jacka.. men med min tur, så dyker den väl upp när jag köpt en ny. INGEN som vet var den kan vara?!
nej nu ska jag kanske lägga mig i sängen försöka sova, men jonathan sa att jag egentligen inte behöver somna förän 1 om jag ska upp 7. så jag klarar mig än på ett tag. för jag är nämligen inte ett dugg trött.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar