november 12, 2008

onsdag

vaknade och kände att detta går sjutton icke. släppte ut hundarna, ringde sussane och sa att jag stannar hemma idag. sen gick jag, wilma och bodil upp igen och somnade om. sov till halv 12. men vaknade flera gånger. usch för huvudvärk.

sen har jag bara suttit och fixat med hemsidan, gått en kort promenad för att wilma och bodil skulle få komma ut och röra på sig. i mammas jacka, pappas jakt-mössa, mina stövlar och ett par mjukisbrallor. ful som sjutton! men det bjuder vi på, trodde trots allt att ingen mänska skulle se mig. men självklart kom monnica gående med tina. ack, det är en världslig sak. monica tyckte jag var snygg i vilket fall ;)

sen har man hört att min tokiga karl tänker stanna själv kvar i australien när mattias åker hem den 20 december.. ack ack. ska man bli tokig av detta? om jag är orolig nu, vad ska jag inte vara då. när han är helt själv. ahja, jag hoppas i vilket fall att han tar och åker hem han med.
sen har man fått erbjudande att bo i elin skoogs lägenhet under 1 dec - maj. ganska lockande. men samtidigt har jag inte såå mkt pengar som rullar in. men ja, de vore ju inte illa.
ikväll blir det soffan och kolla gray's samt roomeservice. skönt!´
hoppas min kille kommer hem snart. jag saknar honom.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar