november 06, 2008

torsdag


kvällsraport från ÅKRA. har gått runt runt i vår kåk. vet inte vad som är felet, men jag finner ingen ro! ont i kroppen de får man väl leva med men uh, och nu blev de inte bättre heller. fan. jag mådde bra, för ca 3 veckor sedan. när australien inte fanns i mina tankar. min kille var hemma och ja allt var som det ska. nu, NU mår jag skit igen. samma som i söndags. jag vill inte. OKEJ? jag vill ha tillbaka allt som det var! men va fan kan jag göra åt de, inget. inte nått. det kan bara han, grabben som säkert mår toppen där på andra sidan jorden göra. jag kan bara vänta.

spenderade kanske en timme i trim-rummet. wilma fick sig en klippning och nu går jag och kliar mig på hela kroppen - hundhår överallt! men det är ju en världslig sak.

jäkla karl, jävla australien, jäkla KASSA kropp & så mycket mer. nu ska jag lägga mig och gråta till en film. sen ska jag upp piss-tidigt imorgon. plus att jag ska till dumma tandgubben.
/ carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar