november 26, 2008

onsdag

dagarna rinner iväg. nästan lite läskigt att det går så fort.
fast klockan 9 imorse när jag stod på dagis med huvudvärk - kändes dagen längre än någonsin. men den gick fort, fick även åka hem en timma tidigare. 3 barn - 3 personal. med tanke på att en personal kan/får vara själv med 5 barn så skickade dom hem mig.

vart framskickad att handla, åh både mor och mormor. svängde in och hämtade mormors köplista och kort. "snäll av naturen jag" och det lär jag ha ärvt efter morfar (enligt honom såklart). älskade mormor & morfar. åh vilket jobb att handla, jag ä inte så bra på det lär jag erkänna. blir sjukt stressad och allt snurrar. haha patetiskt lär man ju säga - bli nervös av att handla på ICA?
ja man kan väl bara förklara det med att jag inte är som alla andra.
men det visste vi ju redan.

- att vara eller inte vara?
nepp. ikväll eller ja om en timme blir det "PaltKoma"
tvapparaten nästa, om vi säger så. vad ska man göra

en sak som satt fint idag - LÖNEN. trivsamt
imorn blir det valbo. aa, de blir det.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar