november 09, 2008

lördag

vaknade och var kvar i mina drömmar. drömmen handlade självklart om att erik hade kommit hem, fast jag tyckte han kunna stannat kvar i nån vecka till i vilket fall som jag sa åt honom i drömmen. men i vilket fall vaknade jag och trodde han var hemma. dock insåg jag strax att det inte alls var sant. lite jobbigt..

men det är sånt man får leva med. resten av dagen bestod av valp-träff. Fem av våra valpköpare kom, flera skulle komma. Men var bortrest eller hade andra hinder. Många hundar blev det i vilket fall. 10 hundar. Det var roligt att se Zäta till exempel, Elsa's ch Aron's bror. Vi grillade, gick promenad och ja var i skogen helt enkelt. Både Veronnica och Eva hade bäbismagar. Evas mage hade blivit STOR, så mysigt. Och hon berättade att hon beslutat att Lill-Pär skall komma ut vid lucia. Fast det återstår ju att se. Fick hem hemsidan hit till min dator, så nu kan jag fixa och dona med den. ROLIGT faktiskt! Käkade tacos med familjen och sen blev det film-mys i min ensamhet. Men det var inte illa det heller.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar