november 06, 2008

torsdag

denna vecka känns gå väldigt fort trots allt. idag har jag jobbat 8.30-13.30, kom hem helt slut. sjukligt ont i ryggen och skallen. det blev ingen promenad idag därför. ut med hundarna en snabbis och sen huvudet mot kudden. skönt att sova, men nu kommer jag absolut inte kunna somna senare. BLÄ, med tanke på att jag öppnar på DAGIS imorn. med ännu bättre så slutar jag 13.30! JAY! vad som händer imorgon vet jag icke. men lördag så funderas de om jag och min väninna, sara södergren skall berusa oss lite. kanske någon mer som tycker om den idén? men de är tankar som behöver lite mer överseende. men det skulle inte alls sitta fel såhär en helg i början av november.

föresten, såg ju fel på datum. det är IMORGON jag ska till den där dumma tandläkarn. ingen favorit för min del - inte. men men, de är en världslig sak. ikväll blir det nog Sex-And-The-City-FILMEN för mig del, själv i min ensamhet. jo jag är världmästare att tycka synd om mig själv vissa stunder.
men de visste du nog redan
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar