november 19, 2008

onsdag

jobbade 8.30 - 15. gick rätt fort idag, roligt faktiskt. tog mig hem, väntade på att mamma skulle komma hem och sen tog jag mig upp till berga. skulle passa kråkan holmgren! käkade med alma och svea. sen gick sveaöver till sig igen. jag och alma roade oss bäst vi kunna. hon var ju sjuk och hemma ifrån dagis idag. men det märktes knappt. Lika full av fart som alltid. gullungen.

runt kvart över 7 kom svea tillbaka. stannade ett
tag, senåkte jag hem till långåkrarna igen.

duschade - sen sandviken med mamma & clara. här skulle det
ses KORPEN - Team Kundvagn. blev sekriterare och skrev upp
alla mål för TK. och dom VANN med 9-2. mycket mycket bra!!

Nu ska jag bege mig till min säng. Har längtat efter den HELA dagen.
Såå trött. Ge mig helg. Ge mig min karl.

Fast en sak lär jag förklara, jag kanske skriver mycket och gnäller samt tjatar att jag vill ha hem honom. klart jag vill det. på ett vis. men samtidigt vet jag att det är hans dröm. klart som fan man ska göra det där om man klarar det. själv skulle man inte kunna vara borta längre än max 2 veckor och då skulle jag gråta hela vägen till Åkra.
Nej nej. Nu ska jag somna, lossas att jag
ligger med erkans armar omkring mig.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar