november 16, 2008

lördag

sov länge, gick upp och hälpe mamma städa nere. sen tog jag mig en promenad med mina hundar. och dumma-bodil rymde! det har hon aldrg gjort tidigare så jag blev faktiskt nervös och mitt känslosamma-jag är i kaos just för tillfället så där cyklade jag iväg och skrek efter min efterblvina lilla jycke, samtidigt som tårarna rann nedför mina kinder. haha nu såhär efter är det ju roligt att jag böla. men då tyckte ja inte alls det var roligt. tss. knäppskalle man är.

senare blev det käk och min farbror ola kom över, han har ju varit i thailand i tre veckor tror jag. dom hade haft det bra och så. robban har ju gift sig med tjejen, så dom gifte sig där, där hennes familj bor. sen hoppade jag själv in i duschen och den började jagandet på vilka kläder man skulle ha, vart alla grejer är och ja det var kaos! samtidigt som jag lyssnade på lite julmusik , toppen! efter en stund blev man ju törstig - grogg nästa. klockan 6 åkte vi till strandbaden. sen vart det kalas. roligt som sjutton lär jag säga :) men ojoj, vad fuller man blev. roligt att det var många olika åldrar där lär jag säga. bra band även, absolut snyggaste bandet ever.

- bilbesök med sofie. släcka törsten!
- en sväng om med johan på dansglvet. man tackar
- grogg av min gamla dagis"fröken"
- och såå mkt mer, som jag kanske inte minns till fullo

tack den tar vi en gång till skulle jag vilja säga!
kom hem, nångång sådär. och somnade på en gång!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar