november 25, 2008

tisdag

blev inget badhuset. åh!
men så är det ibland.

jag har ialf haft en bra jobb-dag idag. eller vad ska vi kalla det?
man kan väl säga att jag varken var trött eller hade tråkigt och det anser jag som en mycket bra jobbar-dag. men när klockan kom till tre kan jag medge att det var skönt. åkte till sara Li och hämtade mina bekinietrosor. kompliserat hur dom kom dit men - jag glömde dom på karisma spa (mimmis "kalas"). snackade lite om lördag, sjutton vad jag längtar. det kommer bli super tror jag.

sen kom jag hem och ja gick med mina hundar. snacka om att wilma älskar snö. hon är helt galen i snön. och sen pratade jag med min vän jennie - som även hon ska med på lördag. underbart! vi kom även fram till att vi skall ta en tur till valbo på torsdag. köpa nått till helgens bravader.

nepp. inge badhus, men fixade lite med hemsidan.
snart så. ska de väl kunna gå och se alla bilder. I hope.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar