november 18, 2008

tisdag


nu sitter jag här, en trappa upp där han och jag bor. eller hur var det vi sa? fast just nu bor ju bara jag och mina fybenta som för stunden ligger och snarkar här intill. städat rummet idag! vilken lycka. blev riktigt rent. och sängen är nu i sin gamla riktning, så man slipper nackspärr. men jag kommer nog tröttna på det och mublera om igen om ett par veckor - sån är jag.

laddat hem One Tree Hill avsnitt. shit vad jag gillar det programet. kollade nyss. före det hade jag planer om att se Desperata Hemmafruar. MEN somnade precis när det började.. sen vaknade jag igen för mamma kom upp med Bodil. så nu är jag i princip inte trött. men ja vad ska man göra? urk kommer vara sjukt trött imorn på "mitt dagis" slutar tre och sen ska världens bästa Alma övernatta hos oss. trevligt. tror jag ska åka in och kolla lite innebandy imorn kväll även, men det återstår att se.

pratade med min vännina jennie lövgren forslund idag även - samtidigt som jag panik städade. vi funderar på om vi ska göra något i helgen, låter helt perfekt för min del. sen så lovade jag i ett svagt ögonblick att jag skulle komma och träna med henne på tisdag. phu - jag och min kondis.
Apropå det, och träningen igår. hoppas Maria mår bra eller bättre.
Eller hur ska man säga. Stackars tjej, hoppas dom hittar felet!

Nu - sängen för min del. Eller?
Inte trött men men. Det är en världslig sak!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar