november 18, 2008

tisdag

en jobbig dag på jobbet. men nu är jag glad. kom hem och ringde min grabb. skönt att höra hans röst på något konstigt vis sådär. men det förstår man ju. roligt och höra att dom hade det bra och att han faktiskt saknar mig. ja NU mår JAG bra. och det snöar ute även! det är vackert med snö, ja det är de. kanske inte lika vackert som en sommardag på stranden. men snö är inte illa.

fick även min Nelly-beställning idag. sitter nu mer min nya vita resterröds mössa på huvudet och klänningen händes in i gaderoben. den ska vi ha till elins kalas & jule-tiderna. röd och fin är den! jag känner mig på bra humör nu så jag ska nog till och med städa mitt rum. (det behövs) än fast jag sa att det är eriks tur. men han får väl stå över denna gång då. byta sängkläder behövs även det.. gud så skitigt det är på denna rum nu när jag ser mig om! men sån är jag - en liten lortgris.

"där elljusspåren ledde hem till middagstid
där allting var modernt runt sjuttiosju
där låghusen slutade och skogarna tog vid
där bodde jag, där bodde du
där bodde jag och du"
älskas min erkan, ja tänk för att det gör jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar