november 10, 2008

måndag

vaknade av min kära mobil-väckarklocka. "its a new in blue like I never known. bla bla - i wanna love somebody, love somebody like you." och så hade denna dag börjat. ännu en dröm om att pojkvännen kommit hem, SNÄLLA inge fler sånna drömmar eller jo kanske. man är glad när man sover i vilket fall.

mot dagis jobba 8.30-13.30. kom hemdärefter och vilade mig lite, gick en kortare promenad med hundarna mina, börja klippa klistra till wilmas foto-album. roligt med lite pyssel sådär. sen käkade vi, mamma syster och jag. gött! vid 19 vare dags för träning, första! med jaffa och öbba. dom skötte sig väldigt bra, roligt att träna. än fast det var jobbigt för en själv som inte rört på döfläsket på ja .. länge. men jag hoppas dom tycker att vi skötte oss likso dom. sen hem , duscha och iväg till sandviken. jag och clara åkte. kollade på årsunda-korp-lag även vid namn KUNDVAGNARNA. vinst med 11-1, rätt bra va?

stannade och såg lite av färnbomatchen. men lillsyster villa ju hem. och snäll som man är - lyder man alltid. patrik åkte med oss, lillebror. bara för det - en bild på lillkillen som är sjuk. stackarn. uh, fast jag känner mig inte heller så jäkla kry. ont i halsen och skallen.. dumheter tycker jag! nu ska man väl kanske krypa ner under mitt duntäcke för att krypa ihop och somna skönt. skönare om man vora två, men jag har ju i vilket fall en hund på golvet och en i fotändan. tur att jag har W & B.
godnatt.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar