november 05, 2008

onsdag


snooza aldrig. det är ingen bra idéeee. som tur gnällde wilma imorse, så jag vaknade inom bra tid trots allt och hann iväg till mitt jobb. 8.30-15. gick väl bra. på en gång när jag kom hem tog jag med mig mina kompanioner W&B på promenad. samt min lilla LILA Ipod som är mycket älsk-värd. en fin promenad i solen. trivdes utmärkt. kom hem och efter några få minuter kom mamma, syster och ALMA HOLMGREN in genom dörren. just för tillfället satt jag uppe och pratade med min pojkvän via intranätet. åh. just då kändes de som att han satt hemma i sörby och att han skulle komma och sova med mig inatt. men ack, han är på andra sidan jordn. han berättade lite om vad som hänt hittills.


- överbokat på planet = en natt på Hilton-hotell i LONDON
- lurad av en kassörska i Singapore, några öl kostade tydligen 2 000 kr där?
- köpet sig en gitarr, för nu skulle karl gå och bli gitarrknäppare.
- kollat runt i deras nya stad Perth mm.

men de ljuva orden I LOVE YOU! från min kille, dom satte fint när jag skulle kila ner och hälpa mamsen. alma, den goungen hon har sedan hon kom hålt fullrulle. och arg på clara blev hon helt plötsligt också. men de gick över inom kort. sen badade hon nere i vårat fina badkar. jag passade på att springa upp och hoppa in i min kära heta dusch för att skölja bort "promenad samt dagis-svett". sen blev de tv-mys och en alma som somnade i min famn. varmt men mysigt.

just nu sitter jag i eriks en tröja. ska sova snart. har sjukligt ont i skallen. men de värsta är - jag ska till TANDLÄKARN IMORN.. äcklad
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar