november 30, 2008

lördag

åh. vilken lördag. började med att man vaknade vid halv 10 tiden, gick runt och slöade lite och ja de vanliga. ut med hundar och så. sen begav vi oss för att hämta syster hos familjen andersson i berga. my family nro 2. därefter längre upp i berga på besök hos fam. holmgren. åh, sötkråkan! bakade pepparkakor och blev bjudna på käk. mkt gött. åkte hemmåt, med alma holmgren även och på vägen hämtade vi upp Iron "lillebror", hunden menas jag med det. Begav oss hem till åkra, jag hoppade in i duschen. fixade och gjorde mig klar. sedan hände följande

kvällern:
- hämtade upp ELIN WIGERT vid ICA.
- JEMPA i björksätra.
- köpte glass på affärn
- mot lägenheten
- käk
- min SARIS anlände från arbetet
- kalas kalas med singstar, ölspel mm.
- full (nästan) som en kastrull tog vi oss
ner till LOBBY.
- DANS för fullo.
- runt 2 tiden, mot lägenheten där tacos väntade
- show i tv-rummet, med linne och strumpbyxor på häng.
OTROLIGT SNYGGT & SJUKT BRA.
- somnade tryggt efter att skickat godnatt sms
till min ERIK <3

underbart, helt underbart brudar. den tar vi en gång till!
sjukt roligt på alla vis. det lär jg ju säga. tack tack
/carolin








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar