mars 26, 2009

torsdag

veckorna går så fort. man hinner knappt med i svängarna. torsdag redan. favorit-fredag imorgon vilket skall firas med lite shopping i valbo med käraste fröken wigert. det är vi värd. jag känner att mitt shopping-missbruk inte fått visa sig på tokLÄNGE. löning i går - underbart.

det känns som en lättnad, men smatidigt inte alls bra. vad ska man göra då? gropen blev för djup och det var antingen att klättra ur nu eller att aldrig kunna se ljuset mellan oss igen. smärtsamt och elakt. ja. men ska det vara vi så blir det även så igen. mina överdrivna tankar om ödet kanske är lite för mycket för stunden, men jag tror verkligen att allt händer av en anledning. och om jag har fel, så visst. men för att överleva lär jag tro så.




idag, vad ska man göra idag? vila. ja kanske de.
låter endå rätt bra. vila.


Cause I'm far away
From everyting we knew
But all I see
Reminds me so about you
Face to face
I'm a hopeless case


hon vill falla fritt.
/carolin

1 kommentar:

"morsan2" sa...

Min lycka är din,

din lycka är min

och gråten är min när du gråter.

Love you!!!

Skicka en kommentar