mars 04, 2009

onsdag

hemma även denna dag, mår bättre. men för att vara på den säkra sidan! men imorgon beger jag mig tillbaka till min plikt. man saknar ju de där barnen när man inte är med dom.

dagen har spenderats åt att städa - eländigt men sant. "julgardinerna" åkte ner och man kan åter igen sitta på min "soffa/bänk/skräpgömmare". lorttvätt har tagits ner till tvättstugan, ren tvätt har tagit upp och vikts in i min HELT OTROLIGT LILLA GADEROB!
det lukar mat här hemma, snart kommer pappa skricka att det är käk så det är väl bäst man är berädd. pappa kom hem ifrån sälen idag, fuskigt att han fått åka till fjällen. jag ska också börja jobba på en firma som åker på "konferanser" (?) hehe. det är inte illa de du. senare blir det nog Seven Pounds, såg att Will Smith var med på Oprah idag. han är verkligen en härlig en. så då får det bli den filmen ikväll!



längtar till helgen.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar