mars 29, 2009

lördag

klockan 05.40 blev man väckt. upp och hoppa! snodde om och sen begav vi oss iväg. mot Ludvika. utställning stod på schemat, så då är man uppe med tuppen. mamma och jag plockade upp sofie vid "trekanten", emma, simon, moster och minna åkte i en annan bil. vi åkte den otrolgit underbara (ironi) vägen mot ludvika. usch. men jag höll mig vaken hela vägen och väl framme var det bara att sätta igång.

Iron och Elsa hade vi med oss. Sofie hade Mysan och Zacke. Minna hade sin aussie och pinne. Dagen gick mycket bra, Iron blev bästa hane (shit!) van över en Champion-hane och det gott folk är inte dåligt de. Elsa blev bästa tik och i BIR:et spöade vi mamma och "lillebror". Sen van vi gruppen och blev plaserade 4:a Best in Show. dåligt med priser lär jag säga däremot.

vid halv 7 var vi hemma igen. jag sprang bokstavligen talat in i duschen och gjorde mig klar. sen begav jag mig mot sandviken, med ett litet stopp både här och där.
mötte Mimmi på Enen och vi följdes åt till malins nya lya. helskön förfest lär jag säga - ingen kan som vi brudar. nepp. de är bara så! sen fortsatte kvällern på Lobby, träffade ju som vanligt en hel del roligt folk, men denna kväll var inte någon höjdare på Lobby. nej nej. gamlingar ÖVERALLT! haha

vid klockan 2 begav fröken wigert och jag själv oss tillbaka till malins lägenhet - den var vår för natten! vi slog på en adam och eva-film. (de va inte igår) och jag somnade som en stock. elin påstår att jag sover konstigt men de tror jag då icke. hon lär ha sett i syne ! tack brudar för en underbar kväll. vad vore världen i all sin glans om inte mina party-tjejer fanns?



i'll dream of you tonight.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar