mars 27, 2009

fredag

faktiskt riktigt skönt att jobba 7-12.30 må jag säga. skönt att få sluta så tidigt! begav mig till kära mormor och morfar efter jobbet. gud så som jag älskar dom. mormor och jag tippade tillsammans på KENO. hoppas vi vinner nu! en miljon helst.

sen runt tio över 1 fick jag sms av fröken wigert som hade anlänt till byn. hämtade upp henne nere vid ICA och vi begav oss mot köpis. och ungefär 25 minuter av skitsnack så var vi framme. shoppingen gick jävligt segt där i början. men till slut efter att besökt varenda affär hittade både hon och jag något vackert att ha imorgon kväll. inte illa, inte illa.

köpte mig en långärmad tröja, en body, ett par leggins och en adidas-tröja med huva. SÅÅ JÄKLAS SNYGG. och jag är sååå nöjd! som det ska va!

sen körde jag elinpelin till sara li. lämpade av henne där och sen tog ANDÄRS mig hemmåt. väl hemma har man visat upp sina fynd för morsan och även så har vi badat två hundar hon och jag. eller mestadels mamman om jag ska vara ärlig.

nu ska jag nog färga håret på mig själv snart. tror jag! utväxt är inget man vill visa sig med.. yes så ligger det till. har ätit sjukt mycket idag, tacos på dagis och donken med wigert. och tror ni inte att det serverades TACOS även här hemma? men då sa jag snällt men bestämt ifrån. någon måtta får de va - mätt som attans. det blir väl att slåå på en film lite senare. för en som inget bättre har för sig.

här sitter jag och baddar såren med salt
det går åt helvete med allt

/carolin

2 kommentarer:

Han sa...

Vem e den där Tjejen igentligen?

carolin sa...

vem är den där "han" egentligen?

Skicka en kommentar