mars 14, 2009

söndag

idag fyller min älskade lillasyster år. liksom min kära pojkvän. min syster firade jag igår, hon fick tre par trosor och en parfym av mig. hon gillade den så det känns ju bra. tänk att lilfisen fyller 14 år, shit. fjortis. känns som man själv inte är gamlare än så. men de måste man ju vara?

min pojkvän har jag inte ens kunnat prata med, varför? jag vet inte. inget av numren jag har funkar i vilket fall. dålig mottagning eller nått. jag hoppas i vilket fall att han haft en bra födelsedag. vilket jag även tror, liggandes stekande på en vit strand någonstans på en ö. men inte är jag avensjuk heller. haha. inte alls. i alla fall GRATTIS hjätat.

detta börjar bli jävligt drygt nu. vad ska man ha en karl till om man bara pratar med honom högst en gång i månaden? nej men skämt åt sido. men, man är väl lite negativ även jag och gräver min grop djupare och djupare. men de är för sjutton inte roligt heller. men en sak som är bra är ju ialf att jag slutat gråta. - man får nog bara en viss mängd tårar för en och samma man, som alla vår kära Carrie Bradshaw säger i Sex and The City-filmen. jag instämmer.

huvudet värker och kroppen gör ont. huvudet vette sjutton vad den har för anledning, men kroppen har i vilket fall genomgått en fotbollsmatch i "vår-solen" på jenvallen mot Stensätra. hör och häpna - vi vann även idag! vi är på gång. lär man ju säga. och turen är att vi har vår målgörare Isabelle. tur är det. men jag tycker över lag att vi alla är duktiga. lär jag säga! känns som det kommer bli roligt med fotboll denna sommar! läger den 24-26 april även , fan va nice!

nepp. nu har jag icke mycket mer att säga.
förutom. tack gode gud att jag har så många
älsklingar runt omkring mig. djur, vänner och familj.
bättre kan man inte ha det.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar