mars 08, 2009

söndag

släng er i väggen ni som tror ni vet hur man festar, här har ni ett gäng brudar som har koll på saken. haha eller de kanske var att överdriva, men JÄVLIGT ROLGIT har vi i vilket fall! jupp.

gårdagen alltså lördag den 7 mars 2009, började med att man vaknade (HÖR OCH HÄPNA!) klockan 12.20 shit, de var lääänge sedan jag sov så länge. men skönt vare. tog mig ner och fan min käre kusin och andre bekinihälft sofie "soffan" eriksson vid köksbordet. hon gick "trimkurs", mamma lärde ut hur man skall klippa en golden liksom en cocker. efter lite fika och att jag fått på mig lite kläder, begav vi oss ut på promenad. Joe fick en chock när "de 5 galna gulingarna" haspigt och flummigt hälsade henne välkommen, även en och en annan röd cocker fans med i spelet. snacka om att man blev svettig! snö upp till knäna och där gick vi långpromenad genom Åkra's skogen. men det gick fint, till slut kom vi hem.

jag snodde om till lite andra kläder och gjorde en såkallad snabbdusch. tog med mig sofie, bodil och mysan in till sandviken på lite fotbolls-kollande. färnbo vs. högbo. dessvärre förlorade dom vi hejjade på. det gick inte hela vägen för färnbo-pojkarna helt enkelt. men vi kollade heller inte hela matchen, frös om rumpan och magen var hungrig! lämpade av malin "svinet" andersson för att sedan dra oss mot maten, gött siddu.

hem till byn åter igen, sofie och mysan hem till sig och så fick äntligen jag och bodil komma hem till åkra igen. men det dröjde inte länge innan man fick göra sig i ordning igen, för plötsligt kom rara Sara Li och hämtade upp mig. så var vi igång! hämtade upp mallan och mimmsan. sen blev det bara party party.

alltid trevligt med tjejerna lär jag säga. ni är underbara!
man tackar man tackar, för ännu en kväll värd att minnas.
skål på den!

idag blir det lugnt. bakfylla i all sin glans
skall på ett möte klockan 18 på IP bara.
/ carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar