mars 14, 2009

söndag

förjäves letar jag efter andra utvägar, men allt börjar
nu komma närmare ett och samma svar. det går inte mer.


jag har hittat min nya favorit när det gäller underbar musik. Melissa Horn, tro mig. hon är helt galet bra. hennes låtar passar så bra just nu. just i detta nu. åh det är ju inte illa heller att hon sjunger "duett" med lasse W. inte fy skam de heller!

dagen idag har spenderats med min kära mamma. många kanske tycker de är konstigt. men jag och min mamma är faktiskt bästaste vänner. vad skulle jag göra utan min mamma? vi har varit på högbo-utställningen. SSRK's inoff, tror jag mig veta att det var. det är som att kliva in i en bubbla, in i mitt "hundliv". mitt underbara hundliv. vi skulle inte ställa någon hund, men hade med oss Elsa och Iron. sen åkte vi till Storvik och kollade på syrrans innebandy DM. dom vann matchen, mycket bra! spelade mot Alba, så de var ju lite derby. vi träffade pappa, hasse, annica och sussie där på plats. som käraste mamma två sa - du ska se att det ordnar sig. du har ju i vilket fall vänner, hundar och en stor familj. vilket är helt sant. jag har så mycket kärlek i mitt liv. tur som tusan är det.

efter matchen åkte mamma och jag tillbaka till högbo och kollade på finalen. träffade chalene, alltid lika trevligt och roligt. sen hjälpte jag henrik med uppfödargruppen, vi kom 2:a. inte helt fel. sen nös jag även så det ekade i hela ridhuset.
vilket gav henrik chansen att retas lite. men det bjuder jag på! :D

nepp. nu ska jag njuta av söndagens kvälls timmar.
urk. ska jag ta tag i kragen? det måste göras i vilket fall
jag orkar inte mer. det finns inga krafter kvar

vår sista dans
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar