mars 14, 2009

lördag

gud vilken seg dag säger jag bara. trevligt med släkt och sånt. även roligt oh se melodifestivalen, men va fan - NU ÄR DET INGE ROLIGT! klockan är 22.45, det är lördag och jag har skiiit tråkigt. har tänt lite ljus å sitter här. mysigt, men jäklans tråkigt.

nepp. minns inte senast jag hade en sån här lördag. har varit många fartfyllda helger nu, men det är så det ska vara! åh, vad trött jag blir av tanken att det är söndag imorgon, vilket har en stark betydelse att det är måndag alldeles för snart. åh. blä.

bra att hon dendära förredetta sandviken bruden vann melodifestivalen, inte för att jag bryr mig så värst. men bara inte af Uggla. hon är INTE melodifestival..
näe. de blir väl att slå på en gammal dålig film eller nått. jippi! fan. haha nu var de tröökit i åkra.


ADJÖKEN!

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar