mars 29, 2009

söndag

helt döda när klockan ringde. men är man trogen sporten så är man. haha elin och jag. du och jag elin. du och jag. vi slängde på oss mjukisbrallorna och drog ner till jernvallen. färnbo-pojkarnas finlir lära man ju se! bra med luft för oss även. VÄLDANS BRA. och sicken tur att dom van. dock att tommy inte gjorde någe mål var en besvikelse, men han får ta igen det sen.

sen drog vi tillbaka till lägenheten, plockade upp sara li som varit på nattligt besök (ohlala) även på vägen till lägenheten. vi slöade oss en stund, sen blev det mat på sibylla. sen hem, efter att ha ringt malin 100000 ggr om nykeln, men som i vanliga fall - hon svarar ALDRIG. så vi åkte hem, elin och jag. släppte av elin vid ICA där hennes mam/pap (vet inte riktigt vem av dem) stod och väntade.


vi mår bra nu!

hem och städade min älskling ANDÄRS. imorgon skall
han in för provning. besiktning på gång! yes.
nej nu lär jag sova.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar