mars 12, 2009

torsdag

knappt tog man sig ur sängen imorse. SÅ SKÖNT ATT LIGGA DÄR under det varma täcket och bara njuta. men plikten kallar och till slut tog jag mig upp. jobba 8-13.30 skönt. sen åkte man hem, tog en promenad med hundarna och sen en sovstund. välbehövlig!

sen var det bara att bege sig fram till sörby för att hämta upp favoriten, Alma Holmgren. hon ska sova hos oss/mig. Just för stunden ligger hon i min säng och sover, men vi har hunnit med mycket idag. bland annat badat, i massor. Alma har badat jag har suttit brevid och blivit blöt. käkat både mat och glass har vi gjort. Alma var som gulligast när hon satt i fotöljen och jag i en av sofforna, och hon säger - glassen var mycke god, elle hur calin? sötunge
som vanligt har vi haft våra små bråk, men det går över snabbt. men ungen har ett sjuhelsike till humör. vill jag lova! älskar henne väldigt mycket.

sjukt taggad inför match imorn! därefter tänktes det
blir lite film. wiggan, malin och jag. skall bli väldans fint.
nu - blir det snart sängen. så man orkar upp imörn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar