mars 05, 2009

torsdag

sådär. så har även denna dag gått, kanske inte fullt men näst intill. mamma och jag, körde in clara och linnea på fjoll-bolls-träning. vi hade tagit med oss Bodil och Iron. Iron som tyckte "storstan" var väldigt lebbig, men ingen kan klandra honom, han har bott i sundsvalls skogar och nu år vår skog. så han har nog inte sett en enda stad tidigare. Bodil förvånade mig, hon som alltid är en sån fegpropp, men idag så var det inga problem. så om vi nu skulle flytta till lägenhet så tror jag det skulle gå fint. tror jag ialf.

efter denna promenad på stan, fick hundarna hoppa in i bilen medans mamma och jag själv solade oss lite på parkbadet. SÅ SKÖNT. man är ju blekare än, ja jag vet inte vad. en rödhårig irländare ungefär.

så mycket mer än så har inte min kväll sett ut, har spenderat ca en halvtimme i vårt badkar. varmvatten är tydligen överskattat eftersom jag aldrig lyckas få vattnet så varmt som jag skulle vilja ha det. men det var skönt i vilket fall.

ja, imorgon är det fredag - bästa dagen på veckan! jobba 8-13.30 (och hoppas på att andärs vill ta oss till BERGA) en träningsmatch skall genomföras, därefter kalas hos min käraste sara. hoppas presenten kommer imorgon! annars lär jag återkomma med den! en rätt fin present enligt mig själv, som jag tror kommer uppskattas. jupp så ärde.

godnatt och på återseende.
/ carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar