mars 13, 2009

fredag

vaknade med världens bästa Alma brevid mig denna morgon. vi klev upp, väckte "clava" och gjorde oss i ordning. sen åkte vi mot almas dagis och jag lämnade av henne där. sen vidare mot "mitt" dagis. jobba jobba. yes, 8-13.30.

begav mig till sandviken för att träffa micke och fixa lite. samt köpa lite presenter till min underbara lillsyster. även tanka andärs med lite soppa. sen var det så skönt att lägga sig på sängen oh vila en stund när man kommit hem till byn - ALLA TIDERS! inte långt där efter var det dags att packa väskan och dra sig framåt. hämtade upp Wiggan-diggan vid ICA. sen blev det match, jag blev el capitan och ja vi kan ju säga att det var EVIGHETER SEDAN. men vi vann i vilket fall över Högbo, så jag är nöjd. kanske inte över min egna insats men ja. skit samma!

efter matchen drog malin, jag och wigert till HemmaKväll. hyrde tre filmer, käkade på donken och sen lämnade vi av mallan som ska jobba imorn/idag. hon var för trött för fortsätta vårt äventyr mot färnbo (gud så långt de är dit!) men det var det värt, elin och jag hade mkt trevligt och filmen var nice. kom hem strax efter 2. nu kan jag inte sova. men men, de är en världslig sak.

jahapp. man lär väl försöka sova?
eller? lär man verkligen det?
jodå, sova det behöver man verkligen.


/åkra's carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar