mars 11, 2009

onsdag

dagarna flyger förbi och det mesta känns deprimerande. ja jag känner faktiskt så, i vilket fall när jag sitter där i bilen själv, när jag lägger mig ner för att vila eller är ute på promenad. IIIIIIIIIH!
jag vet jag vet. jag ska inte tänka. inte tänka alls. bara boka dagarna fulla med aktiviteter så man knappt hinner stanna upp och rota runt i skallen. men ack.

jobba 8-14. höll på att somna när vi läste saga efter maten! vad är felet? haha fick som vanligt superduper god mat och när man tänker tillbaka på dagen så går den ju rätt snappt. vips så satt man i käraste ANDÄRS och var påväg hem till byn åter igen! ja apropå käraste andärs, så fungerar han igen. min älskade bil. så skönt att kunna sätta sig i morse och åka iväg. utan problem. yes, hi's back!

träningen var rolig. tacka gudarna för det! lite trevligheter lär man väl ha. även dagens promenad med Wilma och Bodil var underbar. så mycket mer har inte hänt. inte värt att nämna i vilket fall.

nope. nu ska jag inta rygg-läge och drömma mig bort.
långt bort. där nu inte är nu och det som är inte är.

I dont wanna waste the weekend
If you dont love me, pretend a few more hours, then its time to go
As my train rolls down the east coast I wonder how you keep warm
Its too late to cry
To broken to move on
And still i cant let you be
Most nights i hardly sleep
Don't take what you dont need from me


/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar