december 04, 2008

torsdag

jul jul strålande jul. fikade nyss med mina "mammor" och syster. annica kom förbi, hon och mamma gick promenad i skogen tidigare. sen blev det som sagt fika. har inte gjort mycket för världen de senaste timmarna. fixat en blogg till hemsidan. samt gjort lite saker åt hemsidan. allt gick som i en dans. helt otroligt. det brukar ju kunna jävlas med mig när det gäller datorn!

solen sken så fint på trädtopparna utanför mitt fönster idag. då skulle man ha varit ute. men min huvudvärk/förskylning blir knappast bättre då. så jag får hålla mig inne. ja. pratat med sofie om att köpa biljetter till juldagen. det är ett MÅSTE.

ja och på söndag blir det stockholmo. mkt braigt. tradition. ska kolla efter julklappar (till wilma & bodil) så egentligen julklapp till mig själv fast mer til hundarna. kompliserat. roligt ska de bli i vilket fall.

och frågorna är
- vilket tema har dom i år?
- hur kommer det gå för Mitras?
- ska man köra "utställningskläder" eller de vanliga?
inga större beskymmer. men som sagt. alltid roligt att åka
på största årliga utställningen i vårt rike. tradition.


urk. känner mig inge bra. inte inte.
försökte ringa erik tidigare. men mitt
ringa-till-australien-kort var slut på pengar.
har inte hört ett ljud ifrån karl sen lördagsnatt ):

julklappar julklappar. när ska man
hinna köpa dessa julklappar?

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar