december 08, 2008

söndag

klockan stod ställd på 05.00 och ringde enligt planerna. fick på mig ite kläder, ett försök av att "fixa" håret och sen tog vi tiderna väg mot huvudstaden. älvsjömässan nästa och HUND 2008. hel knasigt att åka dit utan hund egentligen men samtidigt rätt skönt.

kom ner och såg när sofie ställde mitras. gick bra, fast komkuransen är hård när man möter "tillklippta" champions. sen blev det en sväng till golden-ringen för mig och mamma. clara och ella skicka vi iväg, eller inte skickade dom gick frivilligt runt för att se på all man kan köpa!





såg några snygga han-hundar. vi som är på jagt efter en kille åt annie. sen begav även vi oss på shopingrunda. åh, hittade världens finaste halsband och koppel till wilma & bodil, vilket köptes! sen fastnade jag även för små namnskyltar, så wilma & bodil fick varsin. tjusigt. men dom få vänta med att använda dom, för det är en julklapp. som om dom bryr sig egentligen men ja. jag vet att jag är knäpp. haha

dagen var riktigt roligt. sofie köpte även hon halsband till Joe. Mysan och Misty har ju redan finare halsband så då lär ju även joe få sig ett. mama blev en "hundsäng" rikare och lite annat krimskrams. kollade finalerna, inte hela men nästan. jag mådde inte så bra, så vi begav oss hem.



och vilken resa - med två galna ungar i baksätet. ella och clara fick nog sockerrus så mycket godis som dom käkade denna dag! vilka galningar..
det var en braig dag i vilket fall
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar