december 15, 2008

måndag

blä och usch vad jobbigt de var att kliva ur
sängen vid 07.17 imorse. ack ack. men när man väl
var igång så gick det hela fint. tog mig ett glas
mjölk och sen begav jag mig mot BERGATROLLEN.

en bra dag på jobbet, gick fort. plötsligt var klockan
tre och jag fick pallra mig hemåt.

mötte mor och syster i dörrn i princip och dom begav sig mot
gävle för att få ihop lite pengar till F12. själv lade man
sig skönt på soffan och somnade för en stund.. ställde klockan
på fem i fem. matdags - för hundarna. vilket liv det vart..

nu har hundarna rastast, i pincip alla.
maja & tilda få vänta en stund. själv ska man börja
tänka på träningskläder och liknande.
tänkte mig att jag skulle ta en sväng förbi badhuset och sola lite.
skulle inte sitta fel. har ju en hel del 10:or som
bör göras av med. utmärkt!

så tills vidare. tjingeling!
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar