december 21, 2008

fredag

sjuk. sjuk. mådde inte alls bra när jag vaknade.
stannade hemma. somnade om från mina nysningar och hostande
när jag vaknade senare så låg jag kvar en stund och bara
mös i min säng som känns så STOR när man behöver sova själv.
visst är de skönt ibland. men bäst är sova sked. hehe

senare kom patrik. vi började fixa med elins present.
sofie kom förbi med bilder. sen vid 5 körde jag mamman och pappan min
till gävle på något "kalas". därefter plockade jag upp amanda.
vi köpte mat, godis och hyrde film. hem till byn därefter
och där väntade min lillasyster på maten. käkade såg på film och
prata strunt. sen efter 12, dog vi mot sandviken igen. amanda
släpte jag av hemma hos sig och sen mot gävle. hämtade upp
föräldrarna och sen hem. fortsatte med elins present ,
sen somnade jag skönt.

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar