december 10, 2008

onsdag

sjutton vad denna vecka går fort känns det som!
väldans fort! men det gör inget för min del.
skönt bara att helgen kommer inom kort. snart jul.
UNDERBART!

"det är en världslig sak" undrade precis vart jag fått det ifrån. säger ju det ganska ofta eller kanske skriver det mer än kastar orden ur munnen. i vilket fall, sen kom ja på det KARLSSON på taket säger ju så.
kom även och tänka på filmen jag såg i fredags(?). Kicking & Screaming, med Will Ferrell. sjukt rolig film, men det är ju alla filmer med han. älskade den lilla kines-killen som bara var störtskön med sina kommentarer. film som är väld att ses i vilket fall gott folk.

ikväll blir det ännu ett bull-bak. men må icke glömma att detta är en av mina underbara tv-dagar, mys! gray's och roomeservice. inte illa. sen tänkte jag och bodil (hon vet själv inte om det ännu) träna lite i köket. hunden behöver använda hjärnan och träna av sig lite energi. lite sugen att börja lära in lite "dans" sådär på skoj. det ser ju i vilket fall ut att vara super-roligt när man kollar på freestyl. "dans med hund" för er som inte uppmärksammat detta. gick ju en kurs för emma willblad med bodil för nått år sen, kanske förra? dåligt minne? ja. och nu såhär på eftertanke kanske man ska ta tag i detta. eller vad sägs?

kolla bara in detta : http://www.youtube.com/watch?v=9SxzVeJtYfA&feature=related

ahja, bäst att börja med bullbaket. på återseende!

/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar