december 08, 2008

måndag

aj AJ! aldrig har ett skavsår gjort så ont. men kanske inte så konstigt när allt skinn är borta nästan. ahja. bara att bita ihop. rolig träning i vilket fall! kul att skojas med min malin. tokig hon, men just därför GILLAS jag henne. MALLANBRALLAN.
nu ska jag hoppa i säng. sova sova.

pratades vid med mimmi på msn nyss. 45 årskalas och juldagen
var ämnet och jag är sjukt taggad! det var mimmi också.
fasen vad roligt säger jag bara.

en mindre rolig grej är min otroliga längtan efter erik. phuu. jag SAKNAR honom. har inte pratat med grabben på över en vecka. det är julens fel, allt är så mysigt och det känns som att alla är lyckliga. att "alla" ligger/sitter/står och myser med sin käraste. nog för att jag vet att det inte är så för ALLA. men de känns så!
kan man få något annat på hjärnan ett tag?



kom ihåg tills vidare - tejpa fötter
vid nyköpta skor. capisch?
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar