december 05, 2008

fredag

tacos satt inte fel. inte idol heller. kluven, vem ska man tycka om egentligen?
Alice, sjunger mycket bra. tös från hedesunda, det ger ju pluspoäng. Kevin, har aldrig sett en person som utstrålar så mycket glädje. Sjunger också sjukt braigt. Robin, snygg och snygg. När han får låtar som verkligen passar honom är det som att hjärtat smälter och man förtrollas.

som sagt. tufft val. men jag röstar ju trots allt inte, sist jag rösta åkte Robin ut. inte bra. nepp. nu ska jag se om mitt one tree hill-avsnitt blivit klart. sen skall det kollas! absolut. sen lär man väl försöka se vem som åker ut ur idol. nog för att jag alltid missar dedär.



imorn blir det väl lite julmarknad framme i byn. årsunda julmarknad. ja, de kan ju vara mysigt nu när det finns snö. MÅ SNÖN LIGGA KVAR! åh. man skulle ju vart iväg och handlar julklappar. men va sjutton.

kanske svänger in hos mormor och färgar håret på henne nu
när det inte skedde idag. ja, annars får vi väl se
vad som händer. DET ÅTERSTÅR ATT SE.
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar