december 06, 2008

lördag

lördagen började med en klocka som ringde vid 9 tiden. lördag tänkte jag, stängde av klockan och somnade om! klev upp vid 11. lite frukost och tv. sen börjae jag klippa på mina hundar. bodil först, sen blev wilma offer. med hår över hela mig käkade vi lite mat familjen och jag. inte många minuter därefter hoppade jag in i duschen. jippie, knappt någe vatten och det var CLARAS fel! som badade nere..

vid halv 4 tog vi oss fram till byn. årsunda julmarknad. trevligt faktiskt. förutom lite blöt snö. men snön ligger ju kvar i vilket fall! nöjd än så länge. fick veta att man får vara med och spela Gothia i sommar, med flickorna. jag & malin - två 89:or skulle dom ha. roligt faktiskt. så får man ännu ett år besöka underbara Göteborg, vilken stad.


träffade ju även världens bästa Alma med sin käre mor Cissi. Alma hade fått en Nalle Phu BLONG = ballong. så gick vi runt där. sofie, moster Gunilla var även dom där. Sofie hade Joe med sig. Liksom jag hade Bodil med mig i vårt rosa koppel. Bodil skötte sig utmärkt enligt mig. Hon blev en aning rädd för hästarna, men det kan man ju inte klandra henne för. Jag själv är ju rädd för hästar. mormor var ute hon också, och efter marknads-kollandet gick vi dit och fikade. mamma, pappa, clara, jag och annica. fint med fika.

nu har jag precis kommit hem. ska slå mig ner och
se vad som sker på tvn. mysa lite för mig själv i jul-mörkret.
tack & bock
/carolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar